2 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 17-01-2006 14:00
[47089] Mijn 2.2 HDI gooit af en toe koelvloeistof uit het reservoir. En na 6000km gaat het lampje branden dat er te weinig in zit. Wie heeft hier ervaring mee en wat moet ik doen om het op te lossen