Druk in reservoir

2 reacties

Merk
Peugeot
Model
406
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2001
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 17-01-2006 14:00

[47089] Mijn 2.2 HDI gooit af en toe koelvloeistof uit het reservoir. En na 6000km gaat het lampje branden dat er te weinig in zit. Wie heeft hier ervaring mee en wat moet ik doen om het op te lossen