Geplaatst: 17-01-2006 19:34
[47116] automaat (benzine) 2.0cc van 1997'
Soms niet overgaan naar 2de versnelling?
zelfs bij het rijden of pas gestart,kan wel in toeren gaan
maar de wagen gaat langzaam vooruit.
Wagen stilleggen opnieuw vertrekken geen probleem .
Wanneer de filter van de automaat vervangen?
Geef nu 121000 km ververssen olie ?
Af en toe doet hij dat probleem !
warm of koud speelt geen rol .
Wie kan mij daar informatie geven
groetjes