2 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 24-05-2004 9:25
[13527] Bij de remmentest zit er verschil tussen links en rechts.
De Handrem is wel goed en gelijk. Wij hebben de 2 remdrukregelaars l en r vervangen maar dit maakte geen verschil.