2 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 24-05-2004 19:33
[13565] Waar moet ik aftakken voor de bedrading van de trekhaak?
Ik heb het geprobeerd om af te takken aan de achterlichten maar dit geeft storingen. Dank bij voorbaat