Geplaatst: 29-03-2006 15:53
1.6 Duratorq-TDCI (DV) Automaat.
Motor slaat soms af met afremmen , gelijk starten dan slaat de motor niet aan, na ong 3 minuten wachten is het weer tikken en lopen.
Dan heb je vaak de rest van de dag de storing niet meer...
CMDTC's : P0192 FRP sensor , P0700 Transmissieregeling storing, P1145 Berekende koppelfout.
ik ga eerst de FRP sensor vervangen, heeft iemand nog een andere tip?