Geplaatst: 02-06-2004 16:36
[13882] Probleem is dat de koppeling van de compressor niet inslaat.
De relais wordt niet aangestuurd. Heeft er iemand het elektr. schema van dit systeem ? Op de filter/droger zit één druksensor met 3 draden. Deze krijgt 5 volt voeding. Stuur deze de koppeling of doet het motorregelapparaat dit aan de hand van het druksignaal? Hartelijk dank voor de hulp