Geplaatst: 27-05-2004 15:44
Het probleem van deze doge is dat de motor ecu al een paar keer is opgeblasen en dan steeds het gedeelte wat de stappen motor aan moet sturen dus de motor blijft niet meer stationair draaien
wie weet hier een oplossing voor of een oorzaak ??
de stappenmotor is al een keer vernieuwd
ik heb nog niets gemeten aan het systeem of uitgelezen
alvast bedankt voor een reactie gr Arie