Geplaatst: 28-05-2004 22:30
[13733] Gisteren na lang zoeken eindelijk een nieuw instrumentenbord gekocht en geplaatst.Heb dit gedaan omdat ik bij het vorige witte wijzerplaten had gestoken en dat de meters ontregeld waren.Nu, snelheidsmeter en toerenteller zijn ok.Maar nog steeds zoals bij de het vorige bord, klopt mijn temp.meter niet en mijn benzinemeter.Mijn benzinemeter, als er bv. 25 liter in zit, en ik neem een bocht naar links, gaat de wijzer uit zichzelf naar boven toe.Hoe kan dit???Kan het zijn dat mijn vlotter stuk is??Of toch iets anders??