2 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 25-08-2007 21:36
[87207]klant kreeg melding oliedruk te laag is een keer gebeurd krijg nu af en toe wel de toon maar geen melding op het display