Geplaatst: 03-10-2007 17:51
Hier staat een Kia Joice met het volgende probleem
Motor loopt onregel matig stationair zo gauw je iets toeren maakt loopt hij goed
Het lijkt of de motor op 3 cilinders loopt maar met gas geven of gewoon rijden merk je daar niets van
De viergas test is ook prima en de lambda wisselt gewoon met stationair draaien
De ecu geeft geen defect code's
Gasklep gereinigd accu losgenomen
Zo te zien ook geen vreemde waarden van koelvloeistof en maf en andere sensoren
Wanneer je de injectoren een voor een uitschakelt gaat de motor wel anders lopen ook zo met de ontsteking
Is er een bekend probleem dat hier op lijkt of heeft iemand nog andere ideeen ik hoor het graag
Groet Peter