Kapotte D-riem bij Scenic 1.6i-16V

3 reacties

Merk
Renault
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2006
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 30-05-2006 0:28

[57081] Wij hebben bij deze 1.6i-16V motor 3 jaar geleden de D-riem vernieuwd. Sindsdien heeft de auto 85.000 km. gereden en nu is de riem kapot. Hij is echt helemaal gebroken. Heeft iemand dit vaker meegemaakt bij deze auto? Wij hebben er al veel vervangen maar dit nog niet meegemaakt. Rollen e.d. waren allemaal nog goed!