Geplaatst: 30-05-2006 0:28
[57081] Wij hebben bij deze 1.6i-16V motor 3 jaar geleden de D-riem vernieuwd. Sindsdien heeft de auto 85.000 km. gereden en nu is de riem kapot. Hij is echt helemaal gebroken. Heeft iemand dit vaker meegemaakt bij deze auto? Wij hebben er al veel vervangen maar dit nog niet meegemaakt. Rollen e.d. waren allemaal nog goed!