Geplaatst: 31-05-2006 8:51
Van deze auto zijn waarschijnlijk de gloeier;s stuk want na het starten gaat het gloeilampje branden ( niet altijd ) we zouden de gloeibougie's vervangen maar hoe kom je daar nu eigelijk bij wie heeft dit vaker gedaan HELP
groetjes harrie