Geplaatst: 30-05-2006 21:15
[57137] Hallo
Heeft iemand soms ervaring met het vervangen van een Clio 19D motor naar een Megane 19D het verschil zit in de dieselpomp.
In de cliomotor zat een Lucaspomp,die nu vervangen is naar een boshdieselpomp (Megane).
Probleem is nu dat er geen enkele distrubutieriem lijkt te passen.Ze zijn te groot,moet er soms ergens nog een meeloper of lager vervangen worden.
Alvast bedankt.