Geplaatst: 31-01-2007 9:03
[73243] Deze Passat heeft maar een klein probleem, maar we willen het toch graag oplossen. Het lampje in het klokpaneel dat aangeeft of de hoofdschakelaar van de cruise control is ingeschakeld, werkt niet meer. Waarschijnlijk zit het probleem in het instrumentenpaneel zelf maar we kunnnen dit niet aansturen (niet dit lampje).
Is er een methode om het "lampje" te testen? Of kent iemand een adres waar men dit kan repareren?
Ik heb het al geprobeerd bij AC Tronics en zij wilden er wel naar kijken maar konden me niet beloven of zij het kunnen repareren.
Gr. Patrick