Geplaatst: 07-06-2007 20:51
[81865]van deze auto is de abs defect en het lampje brandt ook
hebben de sensoren uitgemeten en volgens mij zijn deze ok
gemeten met een scoop
de module hebben we al een occasie ingestoken maar tot nu toe zonder verandering