Geplaatst: 11-06-2007 19:03
Goedenavond, Ik heb een Ford mondeo (1.8 zetec) staan met het volgende probleem, de auto loopt hartstikke netjes maar als deze goed warm gereden is en dan weer stationair loopt slaat ineens de motor spontaan af,(net of het contact uit gezet wordt)
Hebben de foutcodes al uitgelezen en er stond alleen een storing in van de EGR klep, deze afgekoppeld en nog steeds hetzelfde probleem, verder hebben we de stappenmotor vervangen zonder enig succes
Heeft er hier iemand al eens hetzelfde probleem gehad?