Geplaatst: 04-02-2007 12:36
[73514] heb smorgens nog gereden daar na een uur laten staan of 2 uur daarna wou hij niet meer aanslaan
motor draait gewoon rond de brandstof pomp hoor ik niet lopen en hij heeft ook geen vonk
heb al 2 andere ontstekinge geprobeert zonder resultaat
weet je wat dit kan zijn laat aub eff iets weten groetjes sun