4 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 03-02-2007 15:04
[73467] Ik heb een foutcode op de gaspedaal en zou deze willen vernieuwen. Kan iemand mij zeggen of deze opnieuw ingelezen moet worden of kan ik deze vervangen zonder meer??
Alvast bedankt.
Kurt