mondeo trekt slecht op

7 reacties

Opgelost

Merk
Ford
Model
Mondeo
Type
Onderwerp
Motor
Motorcode
tdci
Eerste inschrijving
januari 2005
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 13-06-2007 20:15

hallo
wij hebben een mondeo diesel 115 pk die slecht optrekt,laten uitlezen bij de dealer maar geen foutcode...
ze beweerde dat het variabel gedeelte van de turbo stuk was-wat ik zeer betwijfelde,maar ja...- dus turbo uitgebouwd en daarna gedemonteerd maar er was niks aan de hand,schoepen ok, en variabel gedeelte werkt goed en is proper (geen roetaanslag)
iemand een idee?