Geplaatst: 13-06-2007 20:15
hallo
wij hebben een mondeo diesel 115 pk die slecht optrekt,laten uitlezen bij de dealer maar geen foutcode...
ze beweerde dat het variabel gedeelte van de turbo stuk was-wat ik zeer betwijfelde,maar ja...- dus turbo uitgebouwd en daarna gedemonteerd maar er was niks aan de hand,schoepen ok, en variabel gedeelte werkt goed en is proper (geen roetaanslag)
iemand een idee?