Geplaatst: 14-06-2007 16:48
Deze auto heeft het volgende probleem.
CliÙnt nadert een file. Remt af met daarbij het koppelingspedaal ingetrapt. Dan gaat het toerental omhoog en blijf 5 seconden hangen, waarna deze weer normaal stationair gaat lopen. Ik heb bij de beurt toen ze het nog niet echt vaak had wel al een brandstofadditief erin gedaan, maar ze heeft het nu veel vaker. Alleen met warme motor. Koude motor geen problemen. Ze heeft dit probleem ook niet altijd en ook niet als ze bijvoorbeeld een rood stoplicht nadert. Ik ga natuurlijk wel eerst even met cliÙnte rijden om te kijken hoe het probleem zich precies voordoet.
Deze auto komt volgende week en we hebben deze dus nog niet uitgelezen, maar misschien zijn er mensen die al wat tips hebben. Misschien komt het wel vaak voor.