Automaat hyundai santa fe

5 reacties

Merk
Hyundai
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
2.7 v6
Eerste inschrijving
januari 2001
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 26-11-2025

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 06-02-2007 15:45

[73692] Hallo,

Wij hebben hier een santa fe v6 benzine met een automaatprobleem.

Deze blijft af en toe in de 3e versnelling staan (noodloop)

Als dan de motor weer uitgezet wordt doet alles het weer 5 minuten tot een dag goed,

en dan komt het weer terug.

Hij geeft dan een code de p0720 dat is de pulse generator.

Eerst heb ik de bedrading gecontroleerd, daarna de sensor vervangen.

Maar het probleem kwam toch weer terug.

komt dit iemand bekend voor?

mvg Robert.