Geplaatst: 18-06-2007 19:50
[82619]Ik heb een probleem met de fiat van me zus
Hij begon op 2 cil. te lopen en ik kwam erachter dat de ecu geen signaal gaf aan de bobine van de buitenste cil.
Nu me vraag; ik kan wel een ecu regelen maar heb geen diagnose apperatuur voor fiat.
Dus moet je de nieuwe ecu inleren of niet?
B.V.D.
Rens