Bobine van buitenste cil. krijgt geen signaal

15 reacties

Merk
Fiat
Model
Punto
Type
Onderwerp
Motorcode
1.2 8v
Eerste inschrijving
januari 2002
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 18-06-2007 19:50

[82619]Ik heb een probleem met de fiat van me zus
Hij begon op 2 cil. te lopen en ik kwam erachter dat de ecu geen signaal gaf aan de bobine van de buitenste cil.
Nu me vraag; ik kan wel een ecu regelen maar heb geen diagnose apperatuur voor fiat.
Dus moet je de nieuwe ecu inleren of niet?
B.V.D.
Rens