Geplaatst: 09-11-2004 14:45
[20445] ik heb hier een auto met een stuurhuis of stuurkogels, we weten niet waar het geluid vandaan komt. de olie schuimt niet en zit er voldoende in. het geluid lijkt uit het stuurhuis te komen en is er alleen bij lopende motor en de wielen belast.
heeft iemand hier ervaring mee??