Laadindicator

4 reacties

Merk
Ford
Model
Fiesta
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1990
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 11-11-2004 12:29

[20559] De laadindicator van mijn vriendin haar fiest is beginnen branden.Nu heb ik de laadstroom gemeten en met alle lichten aan geeft hij nog steeds13,74 volt.Kan dat lampje branden door iets anders of alternator diode kapot.Dat zou ik raar vinden omdat hij genoeg geeft.

Alvast bedankt