Geplaatst: 11-11-2004 12:29
[20559] De laadindicator van mijn vriendin haar fiest is beginnen branden.Nu heb ik de laadstroom gemeten en met alle lichten aan geeft hij nog steeds13,74 volt.Kan dat lampje branden door iets anders of alternator diode kapot.Dat zou ik raar vinden omdat hij genoeg geeft.
Alvast bedankt