spanrol dynamoriem

7 reacties

Merk
Citroën
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2001
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 17-11-2004 15:54

[20873] hoi,

weet er misschien iemand hoe ik het probleem van het klapperen van de spanrol van de riem mbt. dynamo-stuurservo-aircocompr. kan verholpen worden. Dit doet zich alleen voor bij koude motor en een omgevingstemp. van +/- 10°c en kouder.Dit doet zich al voor toen wagen nog in de garantieperiode was en herhaald zich elk jaar weer.Er is al reeds alles geprobeerd en 2x spanrol vernieuwd en de wagen heeft pas 60.000km gelopen.De importeur laat weten dat we maar moeten leren leven met dit probleem.