2 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 18-11-2004 10:35
Een 270 XDI heeft éénmaal op 4 ipv op 5 cilinders gedraaid.Wagen stilleggen en terug starten en nu is alles terug normaal. Lamp in dashboard blijft wel branden. Weet iemand welke fout het zou kunnen zijn?