Geplaatst: 19-11-2004 13:13
[20951] Goedendag,
De auto houdt erg in tijdens het rijden en valt uit.Start daarna weer wel.Stationair loopt ie onregelmatig.En met gasgeven stotterd de auto.
Bougie's en de kabels zijn goed.
Brandstofpomp en de brandstoffilter zijn vernieuwd.En de smoorklep en de potentiometer zijn vervangen.Ik hoor graag antwoord van iemand. Alvast bedankt.
met vriendelijke groeten, Suleyman