Geplaatst: 21-11-2004 20:51
[21082] heb een focus 1800td binnen waarvan de verwarming niet werkt(krijgt geen warmte binnen).De bedieningskleppen werken naar behoren ,maar als je voelt aan de darmen die naar binnen lopen zijn ze koud.Motortemp. is normaal.Heeft iemand van jullie een idee of ervaring met de verwarming v.e. focus?