Geplaatst: 02-12-2005 11:28
[43690] de kachel voor de voorverwarming van het koelwater is vervangen van een mercedes E 220 cdi. dit is een webasto kacheltje. na vervanging blijft het zelfde probleem, motor komt niet op temperatuur. moet deze kachel door de dealer geactiveerd worden? of kun je dat zelf? of hoeft hij helemaal niet geactiveerd te worden en is er een ander probleem?