smoort bij gasgeven

6 reacties

Merk
Honda
Model
Civic
Type
TYPE MB/MC
Onderwerp
Brandstof(systeem)
Motorcode
1.6 16v V-Tech
Eerste inschrijving
januari 1994
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 11-06-2004 13:34

We hebben een honda 1.6 civic coupe staan met het probleem

dat als we het gas plotseling intrappen de motor smoort.

Wanneer we het gas weer los laten pakt de motor weer normaal op

en blijft hij ook mooi stationair draaien.

Zelf hebben we de indruk dat het aan de map sensor ligt.

Is er iemand die hier een suggestie of oplossing voor heeft?

P.S. het gaat om een d16zg9 motor.