Geplaatst: 11-06-2004 13:34
We hebben een honda 1.6 civic coupe staan met het probleem
dat als we het gas plotseling intrappen de motor smoort.
Wanneer we het gas weer los laten pakt de motor weer normaal op
en blijft hij ook mooi stationair draaien.
Zelf hebben we de indruk dat het aan de map sensor ligt.
Is er iemand die hier een suggestie of oplossing voor heeft?
P.S. het gaat om een d16zg9 motor.