Geplaatst: 06-12-2005 12:04
Ik heb hier een calibra x25xe met het tractioncontrol lampje aan het lampje was er uit gehaald dus er is vaker naar gekeken met de snaponscanner kan ik er niet in komen abs wel en geen codes ben bij de dealer geweest maar die kon hem ook niet uitlezen wie heeft er een idee