vermogen

2 reacties

Merk
Ford
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 16-01-2004 23:47

[8434] hallo ben in het bezit van een transit 150tdi 74kw 110pk

nou is mijn vraag dat de wagen een erg goed koppel heeft en erg sterk is onderin maar volgas op de snelweg kom ik maar tot de 140 km per uur klopt dit en dit bij een transporter tdi 75kw loopt 180km??

en oliepijlstokhouder zit los en hoe zit deze vast bijvoorbaat dank