Geplaatst: 16-01-2004 23:47
[8434] hallo ben in het bezit van een transit 150tdi 74kw 110pk
nou is mijn vraag dat de wagen een erg goed koppel heeft en erg sterk is onderin maar volgas op de snelweg kom ik maar tot de 140 km per uur klopt dit en dit bij een transporter tdi 75kw loopt 180km??
en oliepijlstokhouder zit los en hoe zit deze vast bijvoorbaat dank