Geplaatst: 31-01-2004 14:45
[9077] hallo allemaal,
Ik heb het volgend probleem:
Als ik de auto start en de lampen aan doe,valt de spanning soms weg en gaan alle controle lampjes weer branden(als de auto enige tyd loopt doet hij het niet).Ik heb xenon op mijn auto zitten die nader tyd in is gebouwd.De voeding voor de omvormers heb ik rechtstreeks via de accu.Heb ze geschakeld via een relais aan beide kanten.En de omvormers liggen direct aan de carosserie aan massa.Wie kan mij een oplossing geven of een suggestie geven. Ik denk dat de accu te weinig cappisiteit heeft.(is al vervangen 60A)