Geplaatst: 09-12-2005 18:00
[44238] Hallo,
Het gaat hier om een ford focus 1.6 16v. Distributieriem vervangen en oppeens geen compressie meer. Auto reed hiervoor perfect hij heeft nog maar 80.000 gelopen. Wie zou er mij kunnen helpen of wie heeft er ook wel is zoiets meegemaakt?