Geen compressie

21 reacties

Merk
Ford
Model
Focus
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1999
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 09-12-2005 18:00

[44238] Hallo,

Het gaat hier om een ford focus 1.6 16v. Distributieriem vervangen en oppeens geen compressie meer. Auto reed hiervoor perfect hij heeft nog maar 80.000 gelopen. Wie zou er mij kunnen helpen of wie heeft er ook wel is zoiets meegemaakt?