Geplaatst: 03-02-2004 23:28
[9239] De kabelaansluiting van onze VAG 1552-tester is kapot aan de kant van de tester. Er zijn een tweetal draadjes losgekomen en het is niet meer te herleiden welke waar aangesloten moet worden.
Wie kan mij duidelijk maken hoe de bezetting van dit stekkertje behoort te zijn?