Houdt soms in.

5 reacties

Merk
Mercedes-Benz
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1985
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 11-02-2004 23:35

[9553] Deze MB 300D met een 6-cyl. houdt sinds 2 weken soms in (op de snelweg). Opmerkelijk is dat de toerentalmeter dan ook niet meer aangeeft en het lijkt of dat de (dashbord)verlichting zwakker is.

Ongeveer 6 weken geleden hebben wij de dynamo vervangen door een ruilexemplaar. Startproblemen (lege accu) heeft de auto echter nog niet gehad.