Geplaatst: 11-02-2004 23:35
[9553] Deze MB 300D met een 6-cyl. houdt sinds 2 weken soms in (op de snelweg). Opmerkelijk is dat de toerentalmeter dan ook niet meer aangeeft en het lijkt of dat de (dashbord)verlichting zwakker is.
Ongeveer 6 weken geleden hebben wij de dynamo vervangen door een ruilexemplaar. Startproblemen (lege accu) heeft de auto echter nog niet gehad.