Geplaatst: 11-12-2005 11:16
[44341] wij hebben juist een stuurhuis vervangen van een vectra c 20dt wegens olieverlies ( en het lampje van het oliepeil bleef branden ) , maar nu werkt het servostuur nie meer . MET tech 2 geraken we nie meer in de EHPS ; alles uitgemeten en toto conclusie gekomen dat de pomp niet meer werkt . HEEFT IEMAND DIT OOIT MEEGEMAAKT ? alle stekkers zitten correct en de olie is ook goed .
Toeval ??? OF toch iets verkeerd gedaan ???