stuurhuis + pomp

6 reacties

Merk
Opel
Model
Vectra
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2003
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 11-12-2005 11:16

[44341] wij hebben juist een stuurhuis vervangen van een vectra c 20dt wegens olieverlies ( en het lampje van het oliepeil bleef branden ) , maar nu werkt het servostuur nie meer . MET tech 2 geraken we nie meer in de EHPS ; alles uitgemeten en toto conclusie gekomen dat de pomp niet meer werkt . HEEFT IEMAND DIT OOIT MEEGEMAAKT ? alle stekkers zitten correct en de olie is ook goed .

Toeval ??? OF toch iets verkeerd gedaan ???