motor storings lampje

4 reacties

Merk
Honda
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1994
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 12-02-2004 11:00

[9559] Ik heb hier een accord waar het motorstorings lampje af en toe van gaat branden zowel op benzine als op gas.

Deze auto is bij honda uit gelezen en er wordt aangegeven dat de snelheidsensor vervuilt of vochtig is maar de sensor is schoon gemaakt en geeft ook geen problemen.

Het storings lampje gaat pas branden als de motor warm is en de motor gaat dan verhoogt stationair lopen.

We hebben de verschillende sensoren- en diverse kabels doorgemeten en daar zijn fouten en/of breuken geconstateerd.

Ook de computer is gereset maar het probleem blijft. dit probleem wordt alleen maar erger.

De auto loop op gas redelijk maar veelste hoog stationair en op benzine te hoog stationair en danst in zijn toeren tussen de 1400 en 2000.

kan iemand een aanwijzing geven want we zitten met onze handen in het haar.

Wie weet met dit probleem raad en/of heeft zelf dit probleem zelf ooit gehad.