geen versnellingen meer, terwijl koppeling lijkt in orde

2 reacties

Merk
Ford
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1998
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 20-02-2004 22:27

[9921] ik heb een ford ka op de brug staan met het volgende probleem:

de auto schakeld gewoon in alle versnellingen (incl achteruit) maar bewegen ho maar. ook afslaan doet hij niet waarneer je de koppeling op laat komen dus in meerdere versnellingen tegelijkertijd staat hij ook niet. het lijkt als of de prise as is gebroken. ik hoor overigens totaal geen vreemde geluiden. de koppeling voelt ook goed aan en lijkt ook te bewegen. wie heeft enig idee wat het kan zijn voordat ik begin de bak te demonteren.