Geplaatst: 27-06-2007 14:22
[83238]Ik heb hier een Volkswagen Caddy staan die zo ineens geen vijfde versnelling meer heeft.
Als je hem er probeerd in te drukken hoor je alleen maar lawaai.
De rest werkt nog prima.
Nu is mijn vraag, weet iemand of je deze van buiten af kan v.v. ( er zit wel een zwart dekseltje aan de zijkant van de versnellingsbak ).