Geplaatst: 27-06-2007 19:58
[83259]he hallo.
deze caddy is onder het rijden spontaan opgehouden met lopen,nu brandt het gloei lampje niet meer en er komt geen diesel als ik de hoge druk leiding los neem bij de verstuiver.
heeft deze diesel pomp nog een aparte stop klep op of in de diesel pomp zitten?(hier heb ik zelf nog niet naar gekeken ivm tijd gebrek.)
of zit er misschien apart schakel relais dat stuk kan zijn ?
wie kan mij verder helpen?
alvast bedankt grs walter.