radiocode

12 reacties

Merk
Ford
Model
Transit Connect
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2004
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 07-07-2007 16:52

[83964]Ik heb recentelijk een gebruikte Connect met schade aangeschaft. In deze auto is een originele radio gemonteerd. De radio vraagt voor ingebruikname een code en laat men deze nou niet weten. Dit heeft tot gevolg dat ik de radio niet kan gebruiken. Weet iemand een manier om de code of te overbruggen of op te vragen?