Geplaatst: 07-07-2007 16:52
[83964]Ik heb recentelijk een gebruikte Connect met schade aangeschaft. In deze auto is een originele radio gemonteerd. De radio vraagt voor ingebruikname een code en laat men deze nou niet weten. Dit heeft tot gevolg dat ik de radio niet kan gebruiken. Weet iemand een manier om de code of te overbruggen of op te vragen?