Geplaatst: 07-07-2007 17:24
[83969]Ik overweeg voor het eerst sind mijn eendje in 1988 een Franse auto te kopen, mijn voorkeur gaat uit naar een Laguna van PLM 2003 op gas: G3 dus.
Een 1.6 16V lijkt mij wat onder gemotoriseerd... Dus kijk ik naar de 1.8 16v (evt. de 2.0 16v).
Hoe doen die het op LPG?
Specifieke problemen?
Dingen om op te letten bij aankoop?
Ik hoor vanalles over elektrische problemen, is het zo erg of valt het wel mee?
Groeten, Pieter
(BMW monteur)