Geplaatst: 16-01-2007 21:29
Soms gaat het dagen goed, maar meestal schokt deze 440 bij acceleren en ook bij constante snelheid. lijkt wel of de onsteking wegvalt of iets dergelijks. Stationair zijn er geen problemen.
BDP sensor en verdeelkap en rotor reeds vervangen.
Iemand een idee?