Geplaatst: 17-01-2007 20:43
[72268] Heb een probleem met een swift die zo nu en dan slecht aan wil slaan.
Je moet hem dan plankgas houden en dan komt ie langzamerhand naar de 4 cilinders toe.
Heb de kabels etc vervangen.
Tijdens het starten ( als ie niet aanslaan wil) Komt er wel benzine uit de injector op de gasklep.
En als ie dan aanlsaat komt er ook een pluim ui de uitlaat.
Heeft iemand een idee hierover?