Geplaatst: 19-01-2007 23:27
mijn subaru impreza gt turbo houd in bij snel accelleren.wanneer je constant meer gas bij geeft voel je de motor steeds meer inhouden..en bij nomaal rijgedrag valt het niet echt op..alleen bij stationair is het soms voelbaar en hoorbaar dat de motor niet mooi loopt.En soms hoor je de uitlaat ook ploffen.
ik hoop dat dit probleem snel opgelost kan worden want ik heb deze auto pas maar 1 week =(
owja en ik tank met euro 95 mag dat?
alvast bedankt