3 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 30-11-2004 20:20
Hoe stel je de handrem af bij deze auto?
Moeten daarvoor de remschijven gedemonteerd worden?
En hoelang ben je daar ongeveer mee bezig?