Geplaatst: 30-11-2004 23:10
Wie kan me helpen met dit probleem, ik heb de versnellingsbak en de koppeling vervangen (motor uit en ingebouwd)en daarna wil de motor niet meer goed lopen. stationair is geen probleem maar zodra ik gas geef en zeker bij vollast houdt ie in.Alle stekkers en vacuum slangen zitten op zijn plaats, massa aansluitingen gecontroleerd,ontsteking en lambda sonde vervangen echter alles zonder resultaat. Zie ik iets simpels over het hoofd?