Geplaatst: 07-12-2004 20:25
[22108] Ik heb een Focus TD 2002 clipper binnen waarvan het abs lampje constant brandt, hebben dit laten uitlezen via WDS en deze meldde een fout in de module (complete unit vervangen) gebeurt dit vaker? Normaal gezien gaan modules toch niet vaak stuk. Of zou de fout ergens anders zitten, en heeft de WDS dit over het hoofd gezien? Het is nog een gans karwei om er zo maar roekeloos aan te beginnen!