Geplaatst: 10-12-2004 12:00
[22254] Motor loopt s'ochtends niet mooi en galopeerd. Voor het gehoor maken de hydraulische klepstoters lawaai en vooral bij trekken/optrekken.
Verstuivers zijn goed, motorolie 5w40 helpt ook niet, wie heeft hier ervaring mee.